Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

Beesart

Ogrodowa 10

97-350 Gorzkowice

NIP 7712620783

REGON 100708300

 

KONTAKT

  1. Adres mailowy:WoodySklep@gmail.com
  2. Numer Telefonu: 510 543 217
  3. Numer konta: Idea Bank90195000012006064774750002
  4. Adres do korespondencji: BEESART, Duńska 3/5 p. 104, 91-204 Łódź 
  5. Adres do fakturowania: BEESART, Ogrodowa 10, 97-350 Gorzkowice NIP: 7712620783


ZAKUPY

  1. Dokonując zakupu w naszym sklepie Kupujący potwierdza znajomość niniejszego regulaminu i nie wnosi sprzeciwu, co do informacji w nim zawartych.
  2. Zamówienia można składać 24h na dobę przez cały rok. 
  3. Zamówienia realizowane są tylko w dni robocze w godzinach pracy firmy.
  4. W trakcie zakupu Kupujący powinien niezwłoczne podać informacje, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia np. wzoru czy koloru produktu, we wiadomości do sprzedającego lub mailowo. Brak takiej informacji w ciągu 5 dni roboczych od daty zakupu skutkuje realizacją zamówienia o losowych parametrach (dowolny kolor czy wzór).
  5. Po dokonaniu zakupu Kupujący powinien niezwłocznie dokonać wyboru formy płatności i wysyłki oraz opłacić zamówienie. Brak takiej informacji / wpłaty w ciągu 5 dni roboczych od daty zakupu skutkuje anulowaniem transakcji
  6. Zamówienie jest przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty.
  7. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto, co oznacza, że zawierają już 23% podatku VAT. 
  8. Do ceny zamówionego towaru doliczany jest koszt przesyłki według cennika przewoźnika (ceny podane w sklepie).
  9. Kolory przedstawione na paletach mogą się nieznacznie różnić, w zależności od ustawienia jasności, kontrastu oraz nasycenia barw na monitorze.
  10. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe przez nieprawidłowe użytkowanie produktów.
  11. Realizujemy również zamówienia indywidualne. W tym celu należy kontaktować się z nami drogą mailową.
  12. Wysyłkę realizujemy w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych po potwierdzeniu zakupu / otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji / zaakceptowaniu projektu / zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
  13. W wyjątkowych przypadkach czas zrealizowania wysyłki może ulec zmianie, o czym informujemy drogą mailową. 
  14. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A

 

WYSYŁKA

  1. Wysyłka towaru odbywa się po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie. 
  2. Aktualnie możliwe są następujące sposoby wysyłki: Poczta Polska, przesyłka kurierska lub paczkomaty In Post.
  3. Przesyłkę wysyłamy na adres podany w formularzu dostawy (nie na podany w dodatkowych mailach, telefonicznie itp.)
  4. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie, nie przyjmujemy reklamacji ani roszczeń finansowych. Za powtórne nadanie pobieramy opłatę wg aktualnego cennika przesyłek podanego w aukcjach.
  5. Jeżeli przesyłka została w jakiś sposób uszkodzona podczas transportu, należy odmówić jej przyjęcia i sporządzić protokół uszkodzenia podpisany przez doręczyciela. Protokół jest podstawą reklamacji uszkodzonej przesyłki.

 

ZWROTY

  1. Możliwe są tylko i wyłącznie zwroty towarów, które nie są realizowane na indywidualne zamówienie klienta.
  2. Jako indywidualne zamówienie klienta rozumie się poprzez indywidualnie zaprojektowany i zrealizowany wzór, rozmiar, kolor i inne elementy  świadczące o indywidualnym charakterze zamówienia.
  3. W pozostałych przypadkach termin na zwrot bez podania przyczyny to ustawowe 14 dni.
  4. Każdorazowo przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
  5. Koszty zwrotów pokrywane są przez Kupującego.
  6. Po otrzymaniu przez naszą firmę przesyłki jest ona weryfikowana. Aby otrzymać zwrot wartości zakupionego towaru należy zwrócić towar w nienaruszonym stanie wraz z oryginalnym opakowaniem i paragonem. 
  7. Zwroty prosimy przesyłać po wcześniejszym ustaleniu na podany przez nas adres. 
  8. Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

  

REKLAMACJE

Opis procedury reklamacyjnej: 

  1. Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy  w  formie pisemnej na adres firmy lub mailowej.
  2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej:
  • Formularz zamówienia wraz z paragonem, który dołączany jest do każdego zamówienia bądź jego zdjęcie jeśli reklamacja składana jest mailowo,
  • Imię, nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu Kupującego,
  • Datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego (zwrot pieniędzy, wymiana),
  • Opis wszelkich okoliczności uzasadniających reklamację.
  1. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
  2. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, od momentu otrzymania w formie pisemnej reklamacji i otrzymania przesyłki zwrotnej (na koszt Kupującego).
  3. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl